sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

And the Oscar goes to...


Tänään (tai oikeastaan huomenna) jaetaan siis tän vuoden Oscarit, ja oottelen jo aika innolla Ellen DeGeneresin juontamia Oscareita, jotka alkaa 4.00 Suomen aikaa... Oon aina ihmetellykin, et miks juhlien täytyy olla Amerikassa vast siihen aikaan, ja erityisesti miks niitten täytyy olla sunnuntaina? En tiiä, liittyykö tähän juttuun joku historiikki, mut tuntuis jotenkin ainakin mun mielestä loogisemmalta juhlia lauantaina :D

(Kuva)

Joka tapauksessa, koska mulle on nyt "tarjoutunu" mahdollisuus seurata Oscar-gaalaa vihdoin livenä (ja tietenkin kiitos Yle!) niin päätin käyttää mahdollisuuteni tällä kertaa. En oo oikeestaan edes seurannu mitään Oscareihin liittyviä juttuja kun vasta alle viis vuotta, mut ei mulla oo kuitenkaan pahemmin ollu tähän mennessä mitään mahiksia minään vuonna seurata suoraa lähetystä aamuneljältä ennen koulua.
Nyt meiän vanhempien "pitkästä viikonlopusta" ja maanantaisesta lomasta huolimatta ilmotin eilen, et aion kattoa lähetystä tänä vuonna suorana, kun uutta mahdollisuutta ei välttämättä tuu kuitenkaan kovin pian... Siispä olen excited! 8)

Tälle päivälle ei mulla ollu oikeestaan muuta, vaan halusin vaan kirjotella lyhyesti Oscari-fiiliksistä :)
Lisäks haluan tänään pyytää teitä laittamaan mulle postausideoita kommentteina alas tai jossain muussa viestimessä (esim. Facebook) henk. koht. jos ette halua tänne julkisesti kommentoida =) Mut ehdotuksia otan siis joka tapauksessa todella mielelläni vastaan =)
Haluaisin myös kuulla, aikooko joku muu kattoa Oscarit suorana ens yönä tai iltapäiväuusintana, joten saa kommentoida alas siitäkin!

Tää oli nyt kuitenkin tässä, ja pyrin taltioimaan jotain todistusaineistoa mun valvojaisista, et voisin tännekin julkasta :D
Nyt kuitenkin ens kertaan, moi moi!


Ei kommentteja: