torstai 2. toukokuuta 2013

Tajusin, että elämä mun ainut herra on, jos sillä ei oo sanottavaa, mä olen sanaton


Oli taas mukava matkustaa vaihteeksi junalla, kun edellisen kerran olin kulkenu saman matkan 4.4. XD Jäin pois Pasilassa ja sieltä kävelin Lintsille kattomaan keikkaa. Keikka itsessään oli ihan ok, settilista oli täsmälleen sama kuin perjantaina, mutta muuten jäi ihan hyvä fiilis :)
Vähän jäi harmittaa se, etten ehtiny tehdä mitään muuta, kun mennä keikalle, ja sieltä lähdin 19.10 kävelemään takaisin Pasilan asemalle. Toisaalta vähän reilun viikon päästä pääsen taas takasin Stadiin, kun mennään haistelemaan MM-kisatunnelmaa ! :)
Ja olenko jo muistanu hehkuttaa, että tää onnellinen myyrä pääsee heinäkuussa Lontooseen
!!! Oon kerran aikasemmin käyny Lontoossa, sillon kun olin jotain 11 v, ja tää on nyt mun toinen kerta Lontoossa! Vuokrattiin tätä kautta kiva kämppä ihan Oxford Streetin läheltä, ja oon ihan sairaan lähellä kaikkia kauppoja: Monki, Forever21, Victoria's Secret, Primark, Aldo... ihan näin alkajaisiksi :) Ja lähin metro on parin minuutin päässä, toi sijainti on niin hyvä, ja kämpässä on viel kaks makuuhuonetta, joten mä saan oman! :) Lisäksi pääsen kattomaan King's Crossin Harry Potter -kauppaa ja jotain Lontoon kuvauspaikkoja ja Warner Brossin studiokierrokselle! Can't wait! :)

Loppuun vähän fiiliskuvia eiliseltä + kynnet ja mun uus ihana käsirasva.


Jännittävä junamatka taas edessä XD




Viilasin kynnet kolmiokärkisiksi perjantain keikkaa varten :)



Loput kuvat WeHeartIt











Ei kommentteja: