tiistai 12. helmikuuta 2013

Elävä kuollut ja kuollut elävä


Ääää pakko alottaa postaus hehkutuksella!!!
Just ennen ku aloin kirjottaa niin katoin tän päivän enkun kuuntelun tulokset eilisestä ruotsista masentuneena, ja näyttää siltä et meni ihan sairaan hyvin! Monivalinnat oli KAIKKI oikein ja avoimista tulee varmaan ainakin 7 tai 8 pistettä ennen painotuksia! AAAA en kestä oon niin ylpee ku en oo koskaan pärjänny enkus noin hyvin ♥

Se mistä mun PITI alottaa tulee tässä:

Sunnuntaina olin Skanssissa ja kuvailin puhelimella... Ostin Accessorizesta rannekorun, kaks huivia ja nahkahanskat (erityisesti mun penkkariasua varten) ja kaikista sai 70 % alennusta : ) Kicksistä hankin silmänrajauskynän ja huulipunan penkkareihin ;)

'Lounas': Aurajuustocroissant ja Snapple Café Brahessa :)

Asustus:
Takki - Esprit
Laukku - Friis & Company
Farkut ja paita - Ralph Lauren (Stockmannilta)
:)
Muahahaaa huulipunaaaaa, kakkoset ja ykköset: VAROKAA (kyllä, se on sinistä!!)

Accessorizen rannekoru :) (alkup. hinta muistaakseni 19,90 €)

Ja koska olin masentunut ruotsin kuuntelusta (ja kivuliaasta kasvohoidosta) et siihen auttoi vaan yks asia: Aamunkoi osa 1 ja lämpimämmät sukat

Naamani on varsinainen kala, anteeks... Ja se on myös täynnä punaisia täpliä!

Jatkan fiilistelyä.... Huomenna kaks kokeenpalautusta, koristelua ja extempore keikkareissu Helsinkiin ja torstaina vihdoin penkkarit!

~

Ei kommentteja: