maanantai 4. kesäkuuta 2012

Olenko se minä jota sinä olet kaduilla huudellut?

Kesäloman eka virallinen päivä meni ja mä kuolen tylsyyteen nyt jo.... Arvasin tän. On niin väsyny olo ettei ees jaksa tehä mitään... Mut illalla haluis lähtee taas jonnekkin, mut kukaan muu ei jaksa. Blaaaaah

Samalla tos päivällä kun katoin leffaa niin aattelin, mitä haluisin tehä tän kesäloman aikana... Siin sit keksin jotain juttuja ja tein siis bucket listin otsikolla "This summer..." Ja tämmösiin juttuihin päädyin:









Toivon siis, et saan näistä mahollisimman monta suoritettua... Vaikkei näitä oo kovin paljon, eikä nää tunnu vaikeilta jutuilta, niin luulen et silti yllättävän (ja harmittavan) moni voi jäädä saavuttamatta opiskelun ja työn ohessa..... Mut HP-maratoonista pidän kiinni! Sen lupasin itelleni jo alkukeväästä. Ja tota bussijuttua oon oikeesti kaavaillu vuosia! Ois kiva matkustaa jollain näil meiän busseilla vaan jonnekkin, koska en oikeesti ees tiedä mihin ne kaikki menee... Tai ees oman bussilinjan toiseen päähän!

Nyt mun täytyy kuitenkin (veltosta olosta huolimatta) mennä siivoilemaan pari juttua yläkertaan (+ mun kameran johto on hävinny???????? APUA)

Näkyillään ihmiset...

Ei kommentteja: