lauantai 3. syyskuuta 2011

Now I’m all yours, I’m not afraid - - and all my life starts now

Guten Abend!

Sain vihdoin katsastettua rästissä olleet megaeventin ja Tukholman reissun kuvat, joten pitemmittä puheitta pistän katseltaviksi :))

Tukholma 8.-9.8.2011

Päivä 1

Aikaisin aamulla saavuttiin Tukholmaan ja alotettiin aamu aamupalalla Scandic hotel Ariadnessa. Käytiin hissillä ylimmässä kerroksessa ottamassa kuvia, joista tässä yksi :)

Iltapäivällä hengailtiin keskustassa...

Huomaa pöllö ;)

Näkymät hotellihuoneen ikkunasta

Ja tietenkin piti vierailla Hard Rock Caféssa! Olin mun eka kerta, ja muistoksi mukaan lähti harmaa paita sekä juomien lasit ;)

Beatles-seinä!!!

Huomaa, ettei huumeita tai ydinaseita saa viedä sisään X----P

Joku jännä puisto matkalla Hard Rockista metroasemalle

T-bana

Illalla käytiin (lue: minä kävin, vanhemmat odottivat) vielä Gröna Lundissa huvittelemassa :----D

Extreme ja taustalla lienee Vapaapudotus (joka oli muuten järkyttävä, mutta selvisin siitäkin hengissä :D)

Päivä 2

Toisena päivänä jatkettiin shoppailua, ja käytiin keräämässä halutut ostokset hyppysiin erilaisista sisustuskaupoista....
Lisäksi käveltiin vanhemmalla puolella kaupunkia, ja haettiin tietty enemmän kätköjä kuin ekana päivänä :-----)

Sitten sattumalta törmättiin paikkaan nimeltä Hellstone, ja piipahdettiin sisälle :-----)

!

Valtava valikoima rumpupalikoita :--------D

Kätkön lähistöltä...

Mahtavat näkymät

Illalla lähdettiin Siljalla takaisin Turkuun ja otettiin pari kuvaa laivan kannelta. Oikeastaan meidän matka meni siis kokonaisuudessaan neljän päivän puolelle :---P

Taiteellista...

Megaevent (Tampere) 12.-14.8.2011

Päivä 1

Iltapäivällä lähdettiin kohti Tamperetta. Siellä siirryttiin suoraan Härmälän leirintäalueen alueelle, ja saatiin muun muassa meidän komeat passit ja tilatut Megaevent-paidat :)

Jou Ü

Heti ekana iltana tehtiin kätköilykavereitten kanssa kätkökierros Viikinsaaressa...

Matkalla lautan pysähtymispaikalle...

Jonkun sortin vierasvenesatama vastapäätä Härmälän leirintäalueen rantaa :)

Lautalta matkalla Viikkiin...

Viikinsaaren metsää

Jälleen taiteellinen kuva...

Päivä 2

Aamupäivälle lähdettiin Omenahotellilta ja vietettiin 80% päivästä kätköillen (tavoittelimme Megaeventtiä tuhannenneksi löydöksi, ja meiltä taisi puuttua noin 60 löytöä....) Kätköjä haettiin Tampereelta ja sen lähialueilta muutaman kymmenen kilometrin sisältä.

Silta Tampereen keskustassa...

Torilta :---)
Pöllö!!! <3 :D
Iltapuolella oli jo aika suuri purkkisaldo, joten käytiin haistelemassa menoa myös Mega-alueella... Otettiin kuvia tosta hienosta auringonlaskusta :----) Ja juttelin kätköily-ystäville tietty :)

Jo aiemmin blogissa julkaistu kuva, tuhannennetta loggausta varten otettu (huomaa 1, 0, 0 ja 0 ;----D)

Jou, mä poseen rantavedestä kahlaamasta :P

Päivä 3

Aamupäivällä käytiin osallistumasta CITO:on (=Cache in, trash out eli basically yksinkertaista 'siivoomista paikan päällä') Otin paremman kuvan geomaskotin kanssa ja laitoin geokolikot esille.

Tämäkin aiemmin julkaistu kuva :)

CITO:sta lähdettiin hakemaan vielä tonnista uupuvia kätköjä Tampereelta ja Tampereen ympäriltä, kun oli useampi tunti aikaa Flashmobiin (ks. postauksen Kiire olla jotakin, pakko pistää pakka sekaisin video ;-----D)
Mobista lähdettiin vielä muutamalle kätkölle, ja taidettiin pysähtyä jollain ABC:lläkin :P

Vähän ennen MEGAmobbia :---)
Maisemaa meidän "oikeasti" tuhannennen löydön lähistöltä, purkkina oli Harry Potter -sarjan bonuskätkö :-) Maisemat kieltämättä on Potterimaiset, ei voi muuta sanoa :---) Kätköstä tehtiin #999 :-----)

Ylhäällä :> (3,5 maasto 5 mahdollisesta tähdestä X---P)

Kotimatkalla pysähdyttiin vielä päivän ruoalle Auranlaakson ABC:lle ja sieltä kotiin... Ja seuraava päivä [maanantai] olikin sitten vika lomapäivä mulle...

Oli taas harvinaisen "kuvatäyteinen" postaus ja nyt liitän vielä muutama muun kuvan (tosin laatu on vaihteeksi iPhonea :--------P)

Niin, mun hieno kehys nykyisessä huoneessa, askartelin kuvat vanhan näköiseksi (----:
Uuden huoneen tapetti !

Tapetti ja tummempi ruskeanliilahtava ikkunaseinä :----)

Vaatehuoneen tapetti :----)

Vaatehuoneen tapetti ja siniharmaaksi maalattu seinä :----)

Hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille! :---)