maanantai 1. huhtikuuta 2013

Party rock is in the house tonight, everybody just have a good time

Näin viimeisinä pääsiäispyhinä oli hyvä hetki pistäytyä uudella Viking Gracella!
Lähettiin risteilemään eilen illalla ja tultiin takaisin tänään. Maisemat oli hienot ja oli se laivakin ihan kiva.
Pikkasen oli sekavaa ja meinattiin eksyä pari kertaa, mutta hyvin meni silti xd
Mulla ei ollu kameraa mukana, joten ei ollu ite hyteistä tai mistään tiloista kuvia, mutta niitä näkee mm. täältä tai täältä :)
Otettiin siis kaksi neljän hengen seaside-hyttiä, josta mä ja kaverini saatiin toinen :)

Tää oli mun eka laivamatka sen jälkeen ku oon täyttäny 18 (hohhoh) ja nyt laivamatkailuun sai kyllä uuden ulottuvuuden, mutta ei toi risteily mitenkään sen erityisempi muuten ollut... En edes uskaltautunut karaokeen xc

Lähdössä "bilettämään" + huomaa katu-uskottavat aurinkolasit GT:stä XD



Hytin "diskovalo" mun olkapäällä XD Taiteellinen kuva!

Näkymää (likaisesta) ikkunasta




Iltapäiväsiemailut ;)


Jäälautat :)

"Diskovalo" vol. 2 :D

Siivosin vaatehuoneen muutama päivä sitten (uskokaa tai älkää, vihdoin!), mutta siitä tulossa postausta myöhemmin, samoin kuin muutamista uusista hankinnoista :)

Huomenna hengaan kaverin kanssa ja pääsen taas hierojalle :) Ja saksan kokeeseen on aikaa VIELÄ viikko.... Loppuviikosta käyn taas vierailulla pääkaupunkiseudulla, vaihteeksi!

-

Ei kommentteja: