lauantai 12. toukokuuta 2012

Taivaan tähdet, valkoisina, loistivat meille, kuin meitä katsellen

Rooma: Päivä 3

Tänään meidän ryhmä vieraili Vatikaanissa (!) Ja sain mun ostostilin viimein avattua XD
Ja sainhan mä päivä kätkönkin tälle päivälle aivan Vatikaanin vierestä...



Vatikaanin museosta :--)



Lattiamosaiikkia




Vähän kolikoita XD

Lisää lattiamosaiikkia... XD

Toi kuuluisa kiekonheittäjäpatsas!!! Vitsi oli siistii huomata toi siel :D

Äää nää katot oli nii hienoi et piti kuvata vaik kuin pal eri kattoi :)





Pietarin kirkko! Harmi, et oli niin pitkä jono, ettei jääty venaaman sisäänpääsyä D: Ehkä sit viel joskus...


HRC!

Päivän ostokset, Maxim oli yks laukkukauppa lähellä Vatikaania;)


Fontana di Trevi :)


Ostokset:

Jee pääsin sekoilee Sephoraan!!! Menin ihan sekasin ja olin laahaamas ulos vaikka mitä, mut lopulta päädyin näihin kolmeen: kynsilakka, ripsiväri ja luomiväri. Ja kiitos Sephoran luomivärin, oon alkanu käyttää luomiväriä (melkeen) joka päivä nytku oon oppinu miten...


Mun Maxim ostos! Longchampin laukku, johon oon niin rakastunu ♥ Hintaa oli jotain 110 €

Sit keskusmetroasemalta bongasin kaupan nimeltä Etam ja sit kun vihdoin löydettiin se uudestaan  (XD) niin ostin äkkiä yhden paidan et ens kerralla muistan sen kaupan nimen.... :) Toi on semmonen vähän lyhyemmän mallinen ja pikkasen läpikuultava.

Takaapäin ^

Sit pakollinen Hard Rock Cafe -paita ostos... Vähän kadutti ton mallin osto jälkeenpäin, mut toi peace.... ♥

Vatikaanin vierailu oli ihan siisti, mut se Pietarin kirkko jäi vähän harmittaa... Keskiviikko oli kyl muuten ihan kiva päivä ennen viimistä kokonaista päivää Roomassa... Ja illalla käytiin keskusmetroaseman kaupassa ostamassa ruokaa, jota me sit syötiin hostellin aulassa... Se oli varsin hauska ilta :)

Ei kommentteja: